Izabella Scorupco ny modell i Smarteyes vårkampanj

Izabella Scorupco är åter på svensk mark och gör i vår Danny Saucedo sällskap i Smarteyes senaste kampanj. Smarteyes fortsätter därmed att stärka sin profil som ett modeföretag och tar ytterligare position som modeauktoritet.
– Glasögon är en cool accessoar som enkelt kan höja modegraden och lyfta en outfit på samma sätt som ett par skor eller en väska, säger Izabella Scorupco.

När Smarteyes presenterar vårens kampanj görs det med den skådespelerskan och modeikonen Izabella Scorupco som modell.
– Hon är en modeikon med känsla för stil och representerar det som vi står för, säger Anders Zanton, Sverigechef på Smarteyes.

Skådespelerskan och modellen Izabella Scorupco är åter på svensk mark och gör Danny Saucedo sällskap i Smarteyes senaste kampanj. För Izabella, som bor i Los Angeles sedan många år, var det självklart att vara ansikte utåt för optikkedjan.
– Jag älskar verkligen deras glasögon! Glasögon är en cool accessoar som enkelt kan höja modegraden och lyfta en outfit på samma sätt som ett par skor eller en väska. Att arbeta med Smarteyes har gett mig mersmak och det var såklart lite extra kul att få komma hem till Sverige för plåtningen, säger Izabella om samarbetet med Smarteyes.

Smarteyes fortsätter därmed att stärka sin profil som ett modeföretag och tar ytterligare position som modeauktoritet. Målet är att utveckla optikbranschen och göra glasögon till något mer än ett synhjälpmedel.
– Vi vill att glasögon ska vara ett sätt att uttrycka sin stil på, precis på samma sätt som kläder och skor används idag. Det vill vi förändra, berättar Anders Zanton.

Smarteyes – pressmeddelanden